Harreman Publikoetan ondo aritzeko zenbait aholku
Gaurko sarrera honetan,
Harreman Publikoetako langile ona izateko zazpi aholku erakutsiko ditut.
1.- Zure irudi pertsonala nahiz
identitate digitala zaindu
Pertsona osasuntsua zarenaren
itxura eman, kirola egin, ondo jantzi… Zure kanpo itxura izango da jendeak
lehenbizi ikusiko duena.
Bestalde, zure sare sozialetan
erakusten duzuna zaindu. Parrandako argazkiak soilik badituzu, jendeak gaizki
pentsa dezake zure benetako identitateari buruz.
2.- Entzuten jakin
Zure bezeroarekin gelditzen
zarenean, entzun eta hitz egiten utzi iezaiozu. Berak esaten duenarekin ados ez
egon arren, pentsatuta duen guztia esan arte ez iezaiozu moztu.
Bezeroarengandik ahalik eta gertutasun gehien
edukitzea komenigarria da, kafe bat hartu ezazu berarekin, konfiantza hartu
dezan. Momentu horretan zu zara zure enpresaren “aurpegia”, irudi ona eraman
behar du bezeroak
3.- Unibertsaltasunez hitz
egin, teknizismoak alde batera utzirik
Publizitate munduan erabiltzen
diren ingelesetik ekarritako hitzak saihestu, bezeroak ez du zertan copy, community manager, SEO, SEM… bezelako
hitzak jakin behar. Beraien hizkuntzan hitz egin, argitasunez eta hitz errazak
erabiliz.
4.- Publiko afinarekin
kontaktatu
Enpresa bateko langile talde
guztiekin kontaktatu behar da, esaterako, ordenagailuak konpontzen dituen
enpresa edo denda batean, bulegoko ardurapean dagoenetik hasita, ordenagailuak
konpondu eta ondoren bidaltzen dituena arte denekin harreman ona edukitzea
komenigarria da.
5.- Timming edo denbora antolakuntza bat prestatu
Egutegi bat planteatzea egokia
da momentu bakoitzean egin behar diren ekintzak antolatzeko. Esterako,
gabonetako kanpainak, inauterietakoak…
6.- Momentu oro bezeroarekiko
duzun komunikazioa mantendu
Kanpainaren inguruko aldakei
buruz informatu eta proposaturiko proiektuak erakutsi. Harreman Publikoetako
langile ona izateko, bezeroaz arduratu behar duzu, horrela ez bada, zurekiko
duen interesa galdu eta beste enpresa batera joango delako.
7.- Akzio eta audientzien
ebaluazioa egin
Kanpaina baten taldeko akzio
eta bakarkako akzioen balorazioa egin behar da. Zebat salmenta egon diren,
kontaktuak, bistaratzeak, gogokoak, iruzkinak… Eta aurreko puntuan aipatu
bezala,bezeroari honen berri eman. Ondo eginiko nahiz gaizki eginiko gauzez
ikasi eta ebaluazioa egin, hurrengo batean errepikatu edo zuzentzeko.
Iruzkinak
Argitaratu iruzkina