2.0 Harreman Publikoak: Testuaren gogoeta
2.0 Harreman Publikoak:
Harreman
publikoen inguruko testu honetan, jende famatu edota erakunde famatuen internet bidezko
“publizitateaz” hitz egiten du. Kasu gehienetan, eta horregatik, “publizitatea”
kakotx artean jartzearen arrazoia, beraien estrategia baten ondorioz doako
publizitatea lortu zuten. Produktu bat iragarri beharrean, jarraitzaileentzat
publikoa den mezu bat jarri zuten beraiek promozionatu nahi zuten produktu edo
ekitaldiari buruzko informazioa ematen zuen web gune batera bidaliz edota
mezuan zuzenean jarriz.
Honekin ondoriozta dezaket, fama eta jarraitzaile asko
dituen pertsona bat bazara, ez duzula zertan publizitatean dirutza bat
inbertitu zure lanak jendearengana iristeko. Esaterako, testu honetan bertan
esaten duen David Bowieren kasua. Hori
bai, nahiz eta inbertsiorik ez egin, zure planak ondo bideratuta egon behar du eta behar baino lehenago horren inguruko informaziorik zabalduko ez dela ziurtatu behar duzu.
Iruzkinak
Argitaratu iruzkina