2.0 Harreman Publikoak: Testuaren gogoeta



2.0 Harreman Publikoak:

Harreman publikoen inguruko testu honetan, jende famatu edota erakunde famatuen internet bidezko “publizitateaz” hitz egiten du. Kasu gehienetan, eta horregatik, “publizitatea” kakotx artean jartzearen arrazoia, beraien estrategia baten ondorioz doako publizitatea lortu zuten. Produktu bat iragarri beharrean, jarraitzaileentzat publikoa den mezu bat jarri zuten beraiek promozionatu nahi zuten produktu edo ekitaldiari buruzko informazioa ematen zuen web gune batera bidaliz edota mezuan zuzenean jarriz.

Honekin ondoriozta dezaket, fama eta jarraitzaile asko dituen pertsona bat bazara, ez duzula zertan publizitatean dirutza bat inbertitu zure lanak jendearengana iristeko. Esaterako, testu honetan bertan esaten duen David  Bowieren kasua. Hori bai, nahiz eta inbertsiorik ez egin, zure planak ondo bideratuta egon behar du eta behar baino lehenago horren inguruko informaziorik zabalduko ez dela ziurtatu behar duzu.

Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak

Huntza taldearen "Lumak" diska

Harreman Publikoak